Mijn eerste reis - Reisverslagen van henk en lieke van den heuvel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van henk en lieke van den heuvel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo allemaal,

Wij gaan het grote avontuur aan.
Jazeker emigreren naar Hongarije.
Via deze weblog ga ik jullie op de hoogte houden van ons wel en wee in de komende periode.
Veel leesplezier en ik hoop gezellig veel reacties te krijgen in het gastenboek.
Groetjes:
Henk en Lieke

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2013

de eerste mijlpaal van 5 jaar Hongarije

08 Oktober 2010

op veler verzoek!!!!!!!!

08 Oktober 2010

missie geslaagd, laatste update!!

18 November 2009

lang geleden!!!!!!!!!!!

09 Juli 2009

Tegenvaller!!!!!!!!!!
henk en lieke

Hallo allemaal, Wij gaan het grote avontuur aan. Jazeker emigreren naar Hongarije. Via deze weblog ga ik jullie op de hoogte houden van ons wel en wee in de komende periode. Veel leesplezier en ik hoop gezellig veel reacties te krijgen in het gastenboek. Groetjes: Henk en Lieke

Actief sinds 05 Mei 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 101041

Voorgaande reizen:

23 Mei 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: