Tegenvaller!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu Tegenvaller!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu

Tegenvaller!!!!!!!!!!

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg henk en lieke

09 Juli 2009 | Hongarije, Csemő

Hallo allemaal,

Zo weer effe een updatje uit het zonnige hongarije.
Hier alles goed met de bouw van vakantiewoning, de laatste inrichtingswerkzaamheden worden verricht en het zwembad ligt op te warmen in afwachting van de eerste vakantiegangers.
Dus dat gaat allemaal lekker en naar wens, echter we hebben wel een grote tegenslag te verwerken, want henk heeft een zware blessure opgelopen met het optillen van een tafel.
Zijn biceps van zijn rechter arm is geheel afgescheurd en dit moest operatief worden hersteld, een zware en gecompliceerde operatie, omdat de spier weer aan het bot vastgezet moest worden.
Hij is afgelopen woensdag geopereerd en ligt nog in het ziekenhuis, hij zal hoop ik vrijdag of maandag naar huis mogen.
Dus Henk ligt het gehele zomerseizoen uit de running, dus is nu gedoemd om koffie te zetten, en op de stoel te blijven zitten, een hele opgave voor henk maar het is niet anders.

Maar goed we hebben er mee te dealen dus ik zet een tandje bij en we krijgen gelukkig veel hulp van vrienden en kenissen hier uit het dorp dus we kunnen het zomerseizoen gewoon lekker draaien.

groetjes lieke en henk

• 09 Juli 2009 - 12:53

Evert:

Henk: Veel beterschap !

Beide: Sterkte voor deze zomer... Ik weet haast zeker dat je jullie allemaal -hoe dan ook- gaat lukken.

Wie weet tot snel.

Evert.

• 09 Juli 2009 - 13:05

Frans En Mariette:

Wat een tegenvaller.
    Toch fijn dat jullie zoveel hulp krijgen.
    Heel veel beterschap en sterkte met het drukke seizoen.

groetjes van uit Kaatsheuvel

• 09 Juli 2009 - 13:12

Marjolein:

Koffie zetten, vaatwasser in-uitladen, stofzuigen, wasmachine laten draaien, fruitrapen, wandelen met de hondjes, ramen zemen. En dan natuurlijk zelf op zijn tijd een natje en droogje nuttigen, pootje baden in zwembad, boekkie lezen, hangmat hangen, andere vertellen wat er nog gedaan moet worden. Heb ervaring met eenhandig werk en lukt best pfffffffffffffff.

• 09 Juli 2009 - 13:24

Hans Spierings:

Hallo Lieke en Henk.
    Dat is heel vervelend om te horen Henk. En ja het is een hele zware blessure. Ik hoop voor jou dat ze daar in het ziekenhuis net zo kundig zijn als hier in Nederland. Wij wensen jou Henk en natuurlijk jij ook Lieke heel veel sterkte en wensen je een snelle en goede genezing toe. Heel veel groetjes en beterschap, José en Hans.

• 09 Juli 2009 - 15:00

Fam David:

Heel veel sterkte deze zomer.

Gr Fam David

• 09 Juli 2009 - 18:12

Jacqueline En Walter:

Henk heel veel beterschap hoop dat het snel weer beter met je gaat.Lieke jij ook succes,valt niet mee als alles op jouw neer komt. Maak er samen het beste van, alles komt goed.
    Vele lieve groetjes.

• 09 Juli 2009 - 19:46

Frank:

Je hebt weer eens geen geluk Henk. Moet je verplicht bij het zwembad gaan zitten. Maak er het beste van samen!! Veel beterschap toegewenst

• 10 Juli 2009 - 07:02

Coen:

Komt allemaal goed,
    Henk heel veel sterkte met je blessure en geniet van je stoel.

• 10 Juli 2009 - 07:26

André:

Idd een tegenvaller, maar het moet niet moeilijk zijn om het van de zonnige kant te bekijken de komende maanden, Sterkte en succes !!!.

• 10 Juli 2009 - 08:48

Pavla & Marc:

Ajaj. Veel beterschap Henk!

• 12 Juli 2009 - 17:18

Henry:

Alé Henk & Lieke,
    Da's lang geleden.
    En toch plezant een mail
    van jullie en ga het goed.
    Amai amai dat is niet pluis met je rechter arm.
    Wij wensen je beterschap en je laten verwennen..
    Wij gaan deze keer naar Zeeland.(Vlissingen)Lekker zon en strand.

Fijne vakantie,

Salut,
    Henry Resie en Noah.

• 12 Juli 2009 - 17:19

Nettie:

henk:heel veel beterschap

• 13 Juli 2009 - 09:37

Piet:

He daar, das even minder "leuk" .....heel vervelend....nu in deze belangrijke tijd. Heel veel beterschap Henk. Dat het erg druk mag worden....maar ook dat het werkbaar blijft voor jullie. groetjes

• 13 Juli 2009 - 18:51

Peter En Truus:

Meestal lukt het jullie wel om alles van de zonnige kant te bekijken, dat gaat jullie nu ook vast lukken. Veel sterkte met het herstel gewenst voor allebei!

Groet uit Dongen

• 15 Juli 2009 - 19:13

Marjo & Lambert:

Hoi Lieke en Henk,

Dat is inderdaad minder fraai voor Henk. Hij blijft denken dat ie nog steeds 20 is lijkt het wel. Wens hem maar beterschap van ons.

Groetjes uit Waalwijk

• 19 Juli 2009 - 14:04

Joop En Yvonne :

Hoi Lieke en Henk,

Ik ben aan het zoeken geweest om op jullie site te komen. Via via hoorde we in waalwijk vertellen over de zieknhuis opname van Henk.
    Wat een tegenvaller zeg, maar inderdaad, met vell hulp van vrienden en kennissen, komen jullie de vakanteiperiode wel door.

Wat hebben jullie daar een mooi optrekje zeg, echt geweldig.

We zullen jullie regelmatig volgen op de site.

Wij wensen Henk heel veel beterschap, en heel veel succes met alles daar!!

Joop en Yvonne Blikkendaal

• 20 Juli 2009 - 19:44

George En Marianne:

Hallo, Henk en Lieke,
    Wat erg ! Wij waren de afgelopen twee weken in Csemo, maar hebben dit bericht even niet mee gekregen. Wij hopen , Henk, dat je gauw weer aan de slag mag, maar zo'n letsel duurt wel even voordat het echt is genezen. Wij zijn vanaf 16 aug t/m 5 sept weer in Csemo. Mochten wij jullie dan ergens mee kunnen helpen, sms dan maar of bel, 06-51142441, of mail
    groetjes,
    George en Marianne

(g_w_uilenbroek@hotmail.com)

• 05 Augustus 2009 - 14:16

Frank En Carlo:

Hoi Henk en Lieke,

Hoe is het in het verre oosten? We zien dat het vakantiehuisje al opgeleverd is. Al BF'ers op bezoek gehad? (BF is beroemde FUJI-aan). Hier zijn we aan het genieten van een zomerstop, maar we hebben genoeg te doen hier, zoals gewoonlijk. Hoe is het met de ziekenboeg. Zijn de spierballen weer aangesterkt.

Groeten uit het zomerse Tilburg!

Frank en Carlo

• 27 Augustus 2009 - 20:04

Jolanda Van Den Heuv:

hallo samen

hihi,gewoon nieuwsgierig naar waar mijn neefje uithangt en wat hem bezig houdt, ben ik via google toch hier terecht gekomen.
    Ziet er leuk uit allemaal daaro,maar je hebt nog genoeg te doen,dat wil zeggen,jullie hoeven je niet te vervelen.
    Leuk hoor,een hele uitdaging,maar zo te zien komt het wel goed.
    Nou,vanaf nu ga ik regelmatig zien hoe het met jullie is.
    Vanaf hier ook zonnige groetjes(ja het doet even niet onder voor een warm zomers land).

xx Jolanda

• 12 September 2009 - 18:08

Peter En Lilian:

He Henk en Lieke hoe ist nu met Henk? We hopen dat het weer wat beter gaat. Wij gaan 4 oktober weer richting Hungi. Hoe gaat het met de taal? En met de camping natuurlijk. We horen het wel. Groetjes uit Wolluk
    Peter en Lilian