Hongarije vakantiewoning en B&B Hongarije - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu Hongarije vakantiewoning en B&B Hongarije - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu

Hongarije vakantiewoning en B&B Hongarije

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg henk en lieke

14 Mei 2009 | Hongarije, Csemő

Beste allemaal, hier weer even een updatje over de status van ons in Hongarije.
De bouw gaat als een speer, de woning staat, nu alleen nog de terassen aanleggen, verven,tegels leggen en een keuken plaatsen en dan kan de vakantiewoning vanaf 4 Juli de verhuur in.De bouw gaat super en gelukkig gaat alles op schema, aankomende week wordt het zwembad zelf geplaatst in de gegraven put en kan het water opwarmen voor de lange hete zomer.

De jonge bokjes zijn inmiddels ook gearriveerd en zijn gedoopt tot bassie en adriaan.
Ze werken goed als grasmaaier, dus milieuvriendelijker kan niet.

Hier is de kop er ook weer af wat betrefd de eerste vakantiegasten, in de mei vakantie 2 weken gasten gehad, en was weer heel gezellig.
Ook is manon een aantal dagen geweest en hebben we weer lekker bij kunnen kletsen.

Milan komt na zijn eindexamen natuurlijk ook weer lekker langs, maar die zal wel de hele dag in het zwembad ronddobberen.

Ik heb wat nieuwe fotos geplaatst van de vakantiewoning en bed and breakfast.

iedereen weer de groetjes uit een al lekker warm Hongarije.

groetjes en liefs,
lieke en henk

www.hongarijevakantie-erdo-inn.com
info@hongarijevakantie-erdo-inn.com

• 14 Mei 2009 - 12:03

Patricia:

Ja ik zie het al.....BIJNA af. Ons gastenverblijf ook.
    Kunnen Bassie en Adriaan al kunstjes?
    Ik wacht nog met smart op het recept!
    Groetjes van de Poldermaatjes xxx

• 14 Mei 2009 - 17:27

Harold En Anja:

Hoi Lieke en Henk,
    Wanneer kunnen we weer komen? Gekkenhuis hier!! Bedankt voor het recept voor de Pörkölt of Purkot op z'n Sprangs.

Groetjes van jullie toekomstige buren :-)

• 14 Mei 2009 - 17:49

Jacqueline Walter:

Fijn voor jullie dat het zo voorspoedig loopt, wij zijn inmiddels verhuisd vandaar dat het even duurde voordat er een berichtje terug kwam.

Veel lieve groetjes

• 14 Mei 2009 - 19:44

Henry En Noah:

Beste Henk en Lieke,

Wat leuk die geiten.
    Wordt het een kinderboederij?
    Noah is gek op dieren.

succes.
    Henry,Noah en Rees
    uit het zonnige brabant.

• 14 Mei 2009 - 20:26

Hans Spierings:

Ha die Lieke en Henk.
    Ik lees dat het allemaal goed gaat daar bij jullie. Zijn jullie al helemaal ingeburgerd? Lukt het met de taal?
    Fijn om te horen dat het goed gaat.
    Hier helaas even wat minder, bij ons (FUJI) zijn er vandaag 14-05-2009 weer 124 mensen aangezegd. Niet al te best natuurlijk.
    Verder wens ik jullie suc6 met de bouw en hoop voor jullie op goede clandisie.

Groetjes Hans.

• 30 Mei 2009 - 10:40

Lisette:

hey henk en lieke

zozo wat een grote stap zeg! helemaal naar hongarije! ziet er leuk uit op de foto's! ik probeerde je te bellen om te vragen hoe het met de paardjes was!
    Toen je nummer het niet deed ben ik gaan googlen en zag ineens dat jullie naar hongarije zijn verhuisd! Wat hebben jullie nu met de paarden gedaan?? hebben jullie ze meegenomen of staan ze nog in holland?

ben benieuwd! groetjes lisette van Baalen (van Bam)

• 14 Juni 2009 - 20:47

Marjolein:

Hoi Hoi,

Afgelopen week zelf kunnen zien dat de vakantiewoning helaaml toppie wordt. Ook de B&B met eigen ingang en terras is een grote plus.
    Verder was het uiteraard weer errug gezellig en beter weer dan hier.
    Maar och over een week of 7-8 zijn we er weer

• 14 Juni 2009 - 20:48

Marjolein:

Oh ja, zwembad is ook zeker niets mis mee