lang geleden!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu lang geleden!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu

lang geleden!!!!!!!!!!!

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg henk en lieke

18 November 2009 | Hongarije, Csemő

Inderdaad het is super lang geleden dat we weer eens iets laten horen.
De laatste bericht geving was over de tegenvaller van Henk zijn arm, we hebben het toch wel somber ingezien, omdat de functie in zijn hand totaal was verdwenen, maar na noeste therapie, veel ziekenhuis bezoeken en onderzoeken gaat het nu ontzettend goed en de functies zijn zo goed als helemaal terug, nu alleen nog maar krachttrainen, dus het komt allemaal gelukkig goed.
Met dank aan de geweldige inzet van de chirurg, en therapeutes en de goede verzorging in de Hongaarse ziekenhuizen, valt niets op aan te merken.
We hebben samen keihard gewrkt om alles voor het zomerseizoen in gereedheid te brengen, en hebben hierbij zeer goede hulp gekregen van Illes Bella, onze aannemer super kerel alles geregeld en geholpen toen Henk niets kon, zonder Bella was het me niet gelukt en natuurlijk dank aan de super burenhulp.
De zomer is fantastisch geweest we hebben veel gasten mogen ontvangen en we hebben met elkaar een geweldige zomervakantie gehad.

Nu hard op weg naar de kerstperiode, gaat natuurlijk ook weer gezellig worden met zus en zwager en al de bekenden die weer naar Hongarije komen.

We hebben intussen ook weer een nieuwe pup, een rotweiller ze heet Tosca, konden haar niet laten liggen op de markt en met vereende instemming van de gasten hebben we haar meegenomen, leuk hondje he Ashwin en Guinnie.

Ik heb fotos geplaatst om jullie een indruk te geven van de gezellige zomer.

Dus ook zin in een heerlijke vakantie met rust, natuur, cultuur en natuurlijk goed weer, kom dan naar Hongarije naar de Erdö-inn.
Onze vakantiewoning, B&B en het zwembad zijn er helemaal klaar voor.

www.hongarijevakantie-erdo-inn.com

groetjes,
henk en lieke

• 18 November 2009 - 10:45

Klaas Bex:

Ha die Lieke en Henk,

Fijn te horen dat alles weer goed gaat met Henk. Leuk van de gezinsuitbreiding (Tosca)en ook fijn dat de zaak goed loopt. Ik hoop in de toekomst nog vaak van jullie te horen. Uit het oog is niet uit het hart.

Je oud-aluminium maatje,
    Klaas

• 18 November 2009 - 12:08

Patricia:

Het gastenverblijf met zwembad is schitterend geworden!!
    We zien jullie gezellig met de kerst!!!

Kusjes van ons xxx

• 18 November 2009 - 12:50

Pavla & Marc:

Ziet er allemaal toppie uit joh!
    Groetjes,
    Pavla & Marc

• 21 November 2009 - 12:08

Fam S.David:

hoi Henk & Lieke.
    fijn dat alles weer goed gaat .
    Ziet er allemaal leuk uit.

Gr Fam S. David

• 21 November 2009 - 12:12

Stephan David:

Hallo wat is jullie email adres ik ben hem namelijk kwijt.

• 31 Januari 2010 - 11:09

Pa Ma Vd Heuvel :

Sinds vandaag een e-mail

• 31 Januari 2010 - 11:11

Pa Ma Vd Heuvel:

We hebben sinds van de week een computer dus ook een e-mailadres cwvdheuvel@ziggo.nl dus alle berichten kunnen we nu ook ontvangen. Fijn he!
    Lieve groetjes Pa en Ma v.d. Heuvel

• 28 Maart 2010 - 10:38

Pa En Ma V,d, Heuvel:

even een berichtje het wordt hier weer voorjaar

• 28 Maart 2010 - 10:39

Pa En Ma V.d. Heuvel:

even een berichtje het wordt hier weer voorjaar dus we gaan weer naar zeeland. groetjes