bed and breakfast hongarije csemo - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu bed and breakfast hongarije csemo - Reisverslag uit Csemő, Hongarije van henk en lieke heuvel - WaarBenJij.nu

bed and breakfast hongarije csemo

Door: lieke

Blijf op de hoogte en volg henk en lieke

28 Juli 2008 | Hongarije, Csemő

onze B&B is dus operationeel.
je verblijfd in een ruime twee persoons kamer met prive douche en toilet, in onze tanya in Csem.
Csem is het bloemendorp van Hongarije en ligt aan de rand van de Bugac poesta, tevens ligt Csemo zo centraal dat binnen een uur rijafstand de grote steden (Budapest, Zseged etc )en het balatonmeer te bereiken zijn ook zijn er prima treinverbindingen vanuit het dorp.

De kosten om bij ons te kunnen overnachten zijn €20,- ppn.

graag tot ziens:

Henk en Lieke van den Heuvel

• 29 Juli 2008 - 10:54

Ben:

hoi Henk en Lieke,
    wij vertrekken vanavond naar csemo en komen bij jullie in het dorp bij Peter Gommans logeren...

• 29 Juli 2008 - 21:57

Marjolein:

Oke dan, eerste feit operationeel, proficiat. Wij zitten intussen in de Akkerlaan en hebben besloten voor de verhuizing naar Schijf nog maar een selectie rondje te doen wat er nu echt bewaard moet blijven. Wat een zooi hebben wij verzameld in 12 jaar tijd. Maar verder is het hier op ons tijdelijke adres prima vertoeven. Groetjes maar weer nu vanuit Waalwijk

• 31 Juli 2008 - 10:16

Arianne En Frans:

Hoi,ziet er goed uit en wauw de B&B is dus een feit van harte allebei.Ik ben weer terug uit westkappelle is niet meer gelukt om tijd te vinden om nog een berichtje te schrijven van daaruit.We hebben eindelijk hier ook mooi zomerweer.Groetjes en tot horens.

• 01 Augustus 2008 - 11:06

Dorine:

Hoi Lieke en Henk,

Leuk te lezen dat het jullie zo goed bevalt in Hongarije. Wij hebben onze volgende trip alweer gepland. Wij vetrekken op 6 september weer twee weken naar ons huisje op de poesta. Als jullie het leuk vinden dan kom ik zeker met Stefan en Christian langs om jullie Tanya te bewonderen. Op de foto's ziet het er allemaal goed uit.

Wie weet tot ziens.

Groetjes
    Dorine

• 07 Augustus 2008 - 10:19

Henri:

Milan is weer in Waalwijk. Op zijn eerste avond thuis hebben we lekker met wat vrienden en familie zijn thuiskomst gevierd. :-)
    Om 23:00uur hoorden we een groot aantal brandweerwagens over de N261 rijden.
    In Tilburg woedde een zeer grote brand, we zijn ook, net als duizenden anderen,gaan kijken.
    Er stond een industriele wasserij ( Neerlandia) in de fik, meters hoge vlammen.
    Het bedrijf is tot de grond toe afgebrand.
    Ps.
    Satelietkaartje aangevraagd, komt in de loop van de week hier binnen. Zal ik hem gelijk registreren en activeren?

• 10 Augustus 2008 - 17:48

Hettie:

Hallo samen
    Hoe is het? Nog lekker warm? Wij zijn terug van vakantie in Griekenland: Zakynthos. We hebben op de heenreis 19 uur(!) vertraging gehad en op de terugreis 2 uur( dus dat viel mee).Nog een bosbrand van dichtbij gehad; de wind stond gunstig, gelukkig. Maar verder hebben we een prima vakantie gehad met z'n vijfjes. Héérlijke appartementjes (2),zwembadje, zee, lekker eten,genoeg gezien, mooie natuur/blue caves, vooral de sight-seeing van Peet doet het altijd goed in het gezin; met een gehuurde auto over zo'n eiland crossen; vooral in die bergen vindt Peter dat het einde , de rest wat minder. Maar we hebben het allemaal overleefd, zijn lekker bruin en uitgerust, de boeken zijn weer uitgelezen. We kunnen er weer tegenaan.Vandaag de verjaardag van schoonmoeder gevierd: 83 jr. alweer!!! Genoeg gelantefanterd; weer aan de slag. Zijn de tijdschriften en de krant aangekomen? En zijn er nog gasten op komst? Groetjes van hier.

• 10 Augustus 2008 - 20:30

Marjo:

Hoi Henk en Lieke,

Op de een of andere manier krijg ik niet meer automatisch jullie nieuwe berichten binnen via mijn mailadres, dus dan maar via een omweg naar de website van jullie. goed om te lezen dat jullie B&B operationeel is en dat het goed met jullie gaat.
    Wij gaan a.s. zondag lekker 3 weekjes naar Italie, de zon opzoeken en daarna ga ik aan een nieuwe baan beginnen. Ik heb er veel zin in.
    Lilian en Peter zitten nu ook in Hongarije en zouden bij jullie langs gaan, ik ben zeer benieuwd naar hun verhalen en zo blijven we van alle kanten op de hoogte van jullie vorderingen.

groetjes van de exbuuf en exbuurman.